دسته‌بندی نشده

رنگ محافظ تنه درخت

 

(رنگ محافظ تنه درخت)

شرکت های تولید کننده رنگ محافظ تنه درخت:

این مقاله به شما کمک می کند که با شرکت های مختلف تولید کننده رنگ محافظ تنه درخت آشنا شوید و بتوانید بهترین انتخاب را جهت کاربرد مناسب و با کمترین هزینه داشته باشید.همچنین جهت مشاوره در مورد تمامی انواع محصولات و نحوه سفارش آن می توانید با کارشناسان ما دربخش پشتیبانی و مشاوره تخصصی تماس حاصل فرمایید.

1.محصول رنگ محافظ تنه درخت شرکت سفید بام کرمانیان:

رنگ محافظ تنه درخت Tiss P.759

درختان برای در امان ماندن از آفت ها و بیماری ها به توجه ویژه نیاز دارند. رنگ آمیزی تنه درخت با رنگ محافظتی تنه درخت تیس  T.P795، چند فایده دارد از جمله اینکه به عنوان سپر محافظ درختان در برابر آسیب های مختلف عمل می کند و مانع شکاف و پوسته پوسته شدن سطح خارجی آن می شود. از فواید دیگر رنگ محافظتی  تنه درخت تیس، محافظت از تنه درخت در برابر جونده ها و حیوانات کوچکی است که از پوست درخت تغذیه می کنند. زدن رنگ سفید به تنه ی درخت راهی ساده و غیر سمی برای در امان ماندن از مشکلات و آسیب های متعدد است.

 

شرکت سفید بام کرمانیان در همین راستا با بهره گیری از نیروهای مجرب خود طی سالها تحقیق و آزمایش محصول رنگ محافظتی تنه درخت با نام تجاری تیس را تولید نموده است. این محصول حاوی ترکیبات فوق العاده موثر و غیرسمی با خاصیت پلیمری، قارچ کشی و ضد اشعه می باشد که با خاصیت ارتجاعی زیاد به خوبی تنه ی درخت را پوشش می دهد و ماندگاری و دوام بالایی روی درخت دارد. ترکیبات نانو پلیمری این محصول باعث ایجاد پوشش روی تنه ی درختان می شود. پلیمر این محصول بر پایه ی نوعی آکریلیک مخصوص می باشد و غیر سمی است. بعلاوه ترکیبات قارچ کش موجود در آن از خانواده ی بنزامیدازول ها می باشد و گیاه را در برابر آسیب های ناشی از فساد، پوسیدگی و بیماری های قارچی محافظت می کند. همچنین این محصول دارای ترکیبات ضد اشعه می باشد که این ترکیبات از تنش های مربوط به اختلاف درجه حرارت که باعث ترک خوردگی می شود جلوگیری کرده و مانع ورود عوامل بیماری زای قارچی و باکتریایی می شود. با استفاده به موقع از این رنگ، حفاظت بلند مدتی از درختان به وجود آمده و این محصول در بالا بردن راندمان تولید محصولات باغی مفید است. با استفاده از پوشش رنگ محافظتی  تنه درخت تیس دمای گیاه را می توان کاهش داد.

رنگ محافظ تنه درخت Tiss P.759

موارد کاربرد:

با استفاده از پوشش رنگ محافظتی تنه درخت، دمای گیاه را می توان کاهش داد و روزنه ها به دلیل افزایش دما و تبخیر بسته نخواهد شد.

لذا فتوسنتز و تنفس ادامه می یابد و گیاه در فصل گرم بدون وجود تنفس و توقف به رشد و تولید ادامه خواهد داد.

در صورتیکه در حالت معمولی شاهد بسته شدن روزنه ها به دلیل افزایش تبخیر و برقراری نبودن تعادل بین ریشه و برگ خواهیم بود.

رنگ محافظتی تنه درخت با پوششی که روی تنه ی درخت وارد می کند مانع از بروز هر گونه تنش شده و درختان را از آسیب های احتمالی حفظ می کند.

این محصول درختان را در برابر آسیب حشرات چوبخواروتخم گذاری حشرات که در زیر پوست درختان انجام می دهند محافظت میکند.و نیز تنه درختان را در برابر آسیب جوندگانی مانند موش و خرگوش محافظت می کند.

2.محصول رنگ محافظ تنه درخت شرکت پدیده:

سم محافظ تنه ی درختان پدیده ۵ کیلویی

با خاطیت ضد قارچ، باکتری و ویروس پوشش داخلی و خارجی محافظت از تنه ی درختان در مقابل ترک خوردگی محافظت و پیشگیری از درختان دربرابر آبیاری های باکتریایی شانکر باکتریایی محافظت از درختان در برابر خرگوش جویدگی محافظت از درختان در برابر سرمای تابشی در زمستان محافظت از درختان در برابر تنش حرارت در زمستان پیشگیری از گموز پسته محافظت از درختان در برابر کرم های چوب خوار  خراط، سر گرد و لوله ای محافظت از درختان در برابر زمستان گذرانی کرم های میوه (سیب و آلو) افزایش طول عمر درختان قابل استفاده در درختان نهال و درختان کهنه پیشگیری از گموز مرکبات

 

3.محصول رنگ محافظ تنه درخت شرکت فراز:

رنگ محافظ تنه درخت فراز یک کیلویی

  • بدون بو
  • سرعت خشک شدن بالا
  • محافظت در برابرسرما
  • محافظت در مقابل تنش های حرارتی و آفتاب سوختگی
  • محافظت در برابر انواعبیماری 
  • جلوگیری ازترک خوردن تنه
  • محافظت در برابر آفات و جوندگان چوبخوار مانند موش و خرگوش

 

4.محصول رنگ محافظ تنه درخت شرکت گریز: 

درصورت استفاده در زمان مناسب (قبل از شروع فعالیت و تخم ریزی حشرات بالغ) میتواند موجب کاهش خسارت حشرات پوستخوار و چوبخوار و همچنین پرندگانی چون دارکوب گردد.

همچنین موجب کاهش تخم ریزی حشرات و در نتیجه آفات خواهد شد.

در باغاتی که از رنگ طبیعی گریز روی تنه درختان استفاده شده دچار آفت شپشک در نقاط پوشش داده شده نشده اند.

5.محصول رنگ محافظ تنه درخت شرکت موما رنگ: 

بهتر است هر ساله قبل از شروع سرما پوشش رنگ بر روی تنه تمدید گردد.
این محصول در محیط خشک و خنک دور از تابش مستقیم خورشید و یخ زدگی در دمای معمولی انبار و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
توصیه : در صورت بلعیده شدن شخص را وادار به تهوع نموده و به مراکز درمانی مراجعه کنید.

  1. .محصول رنگ محافظ تنه درخت شرکت فارم کالا:

رنگ مخصوص  تنه درخت جهت محافظت از تنه درختان از عوامل محیطی مانند سرما گرما آفات بیماریها و است .
ویژگیهای این محصول پوشش و دوام فوق العاده سرعت خشک شدن بالا بدون بو سهولت اجرا سازگاری با محیط های مختلف و عاری از سرب و مواد سمی است .
 این رنگ جهت محافظت از تنه انواع درختان مانند درختان میوه دانه دار و هسته دار مرکبات سوزنی برگان در باغ جنگل و فضای سبز ساخته شده است و با اثر محافظتی خود باعث افزایش طول عمر درختان میگردد .

بازگشت به لیست