دسته‌بندی نشده

خمیر کاشت میلگرد و شرکت های مختلف تولید کننده آن

 « خمیر کاشت میلگرد و شرکت های مختلف تولید کننده آن»

 

چسب کاشت میلگرد یکی از کاربردی ترین محصولات جهت ثابت سازی قطعات کاشت میله گرد وانکر بولت در کف و دیوارها و برای تغییرات و یا تعمیر و یا مقاوم سازی اجرایی استفاده می شود.و شرکتهای متعددی این محصول را به بازار عرضه میکنند این مقاله به شما کمک میکند که تا با شرکت های متعددی که تولید کننده خمیر کاشت میلگرد هستند آشنا شوید و جهت کاربرد مناسب بهترین گزینه را انتخاب نمایید.مشاورین شرکت سفید بام همواره آماده پاسخ گویی شما جهت مشاوره و راهنمایی های لازم می باشند.باما در تماس باشید.

  1. خمیر کاشت میلگرد شرکت سفید بام کرمانیان:

خمیر کاشت میلگرد، و آرماتور T.B1120:محصولی دو جزیی بر پایه رزین های اپوکسی است؛ که جهت کاشت میلگرد یا انکربولت در کف و دیوار، نصب قطعات و ثابت سازی آنها که از مقاومت فشاری و خمشی و کششی بالایی برخوردار هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

مطابق با استاندارد ASTMC 882-05 , BS 6319

موارد کاربرد:

  • کاشت آرماتور، میلگرد، انکربولت، میله های فلزی، استیل و روی
  • ایجاد چسبندگی بین مقاطع فلزی با بتن یا سنگ
  • نصب قطعات و ثابت سازی آنها

مزایا:

  • قدرت چسبندگی بسیار زیاد به بتن و آرماتور
  • دارای خاصیت خود متراکم
  • بدون انقباض
  • بدون نیاز به حلال
  • قابل اجرا در بتن ها و مقاطع مرطوب
  • امکان کاشت میلگرد و آرماتور در بتن های سبک
  • محافظت از آرماتور و انکربولت در مقابل خوردگی و زنگ زدگی
  • اجرا سریع و آسان
  • استحکام بسیار عالی در مقابل مواد اسیدی و قلیایی
  • گیرش سریع

 

 

2.خمیر کاشت میلگرد شرکت افزیر

چسب کاشت میلگرد کد (™IEA) یک چسب اپوکسی دو جزئی خمیری می باشد  که دارای مقاومت‌­های مکانیکی زیادی است. این محصول ویسکوزیته بالایی دارد و علاوه بر کاشت میلگرد و آرماتور برای نصب نوار و ورق‌های مختلف نظیر لمینیت FRP بر روی سطوح افقی و عمودی مناسب است. از این چسب همچنین می‌­توان برای کاشت میله‌های فولادی و نصب ورق‌های فولادی استفاده کرد.

 

.3 خمیر کاشت میلگرد اباد گران

ABABOND RA-500

.ABABOND RA-500 یک ماده دو جزئی با بنیان رزین های اپوکسی اصلاح شده با کارایی بسیار بالا جهت کاشت میلگرد و انکر بولت داخل بتن است. نوع ویژه رزین و هاردنر استفاده شده در ساختار این چسب باعث می‌شود تا زمان کارپذیری آن حتی در دماهای زیاد، طولانی باشد. این چسب تحمل بارگذاری بسیار زیادی داشته و در انواع عملیات سنگین مهندسی قابل استفاده است.ABABOND RA-500 مقاومت های چسبندگی و مکانیکی بسیار زیاد دارد و امکان کاشت میلگرد در بتن‌های متداول و سبک و محافظت از آنها در برابر خوردگی و زنگ‌ زدگی را فراهم می‌نماید.

 

4.خمیر کاشت میلگرد وستا شیمی

خمیر کاشت میلگرد Epofix220

این محصول بر پایه رزین اپوکسی دو جزئی بوده و برای کاشت یا هم پوشانی میلگردها در دیوار، سقف و کف سازه های بتنی کاربرد دارد. ین محصول بر پایه رزین اپوکسی دو جزئی بوده. برای کاشت یا هم پوشانی میلگردها در دیوار، سقف و کف سازه های بتنی کاربرد دارد.

5.خمیر کاشت میلگرد کلینیک بتن ایران

خمیر کاشت آرماتور MTOFIX 11

خمیر کاشت آرماتور MTOFIX 11 بر پایه رزین های اپوکسی است که به منظور کاشت آرماتور و کاشت بولت در دیوار و سقف طراحی شده است. خمیر کاشت آرماتور در دیوار ها و زیر سقف.

مطابق با استاندارد BS 6316 PART 2.3.7

  1. خمیر کاشت میلگرد شرکت بتن پلاس

Rebar Epoxy Bond (3Part)

EX1000

چسب کاشت میلگرد پس از ترکیب اجزای چسب کاشت میلگرد مطابق دستورالعمل، ملاتی یکنواخت و همگن ایجاد می شود که پس از اجرا در مدت زمان به مراتب سریعتری نسبت به ملاتهای معمولی، به گیرش اولیه خود می رسد. بر اساس رزین های اپوکسی به کار رفته در فرمولاسیون تولید این محصول ، مقاومت مکانیکی مطلوبی حاصل شده و چسبندگی عالی به سطح بتن و فولاد ایجاد خواهد شد.

 

 

بازگشت به لیست