دسته‌بندی نشده

انواع گروت منبسط شونده تولید شرکت های مختلف

 

شرکت سفید بام کرمانیان

اولین و بزرگترین تولید کننده در جنوب و شرق کشور

شرکت سفید بام کرمانیان با نام تجاری تیس، با سال ها سابقه به عنوان بزرگترین و مجهزترین کارخانه تولید کننده و توزیع کننده عایق های رطوبتی و حرارتی نسل جدید، عایق الیاف دار، چسب کاشی،

نماهای مینرال ضدآب، کلیه افزودنی های بتن در جنوب شرق کشور، با بهره گیری از دانش روز متخصصین خود و همچنین دستاوردهای محققان داخلی و خارجی

محصولاتی کارا منطبق بر استانداردهای روز دنیا را تولید نموده است. این شرکت دارای تاییدیه های: ISO, OHSA 18001, ISO 14001, 9001  و گواهینامه استاندارد ملی ایران می باشد.

جهت مشاوره در زمینه محصولات و دریافت مشخصات فنی و لیست قیمت ها و خرید با بخش بازرگانی شرکت (شماره: 6-33241664-034) تماس حاصل فرمایید.

 

عنوان:

«انواع گروت منبسط شونده تولید شرکت های مختلف»

 

 

 

« انواع گروت منبسط شونده تولید شرکت های مختلف»

این مقاله به شما کمک می کند تا تنوع بسیار انواع گروت منبسط شونده تولیدی شرکت های متفاوت آشنا شده و بتوانید بهترین انتخاب را در جهت کاربرد مناسب و با کمترین هزینه داشته باشید. همچنین جهت مشاوره در مورد تمامی انواع محصولات گروت و نحوه سفارش آن می توانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی و مشاوره تخصصی تماس حاصل فرمایید.

 

1-محصولات گروت منبسط شونده شرکت سفید بام کرمانیان

شرکت سفید بام کرمانیان یکی از پیشگامان صنعت شیمی ساختمان که در زمینه تولید مصالح نوین شیمی ساختمان با نام تجاری تیس (TISS) فعالیت می‌نماید. این شرکت از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده و انواع گروت را با بالاترین کیفیت و بسته بندی های متنوع و مناسب تولید می ­کند. همچنین این شرکت خدمات مشاوره در زمینه استفاده محصولات خود را به طور رایگان ارائه می دهد.

تولیدات گروت نرمال شرکت شامل: گروت منبسط شونده Tiss G 1001 و گروت منبسط شونده Tiss G 1002، گروت منبسط شونده Tiss G 1003 می­ باشد که در ادامه به آن می پردازیم. همچنین انواع دیگر گروت شامل گروت های نرمال و اپوکسی تولید این شرکت را می توانید در اینجا ببینید.   

 

 

1-1 گروت منبسط شونده Tiss G 1001

این محصول یک ملات خشک مخلوط شده و آماده مصرف می باشد. این ماده با توجه به ساختار ویژه و دانه بندی اجزا سازنده اش برای مواردی که ملاتی بدون جمع شدگی، با انبساط کنترل شده نیاز است مانند فاصله بین دو المان نزدیک به هم را پر نموده و خلل و فرجی باقی نمی گذارد و نیز در فاصله صفحه ستون و سطح زیرین آن مورد مصرف قرار می گیرد. این گروت دارای انبساط کنترل شده و بدون انقباض می باشد. گروت آماده بعد از اجرا به سرعت سخت شده و قابل بهره برداری می باشد و مقاومت خوبی در برابر فشارهای استاتیکی و حرارت های بالا داشته و به هیچ عنوان دچار ترک و جمع شدگی نمی شود.

گروت TISS G1001  دارای  نشان استاندارد ملی ایران می باشد    

موارد کاربرد:

  • استفاده در زیر صفحه ستون ها (Base Plate)
  • کاشت انکربولت
  • اجرای فونداسیون های ماشین آلات سنگین و…
  • پر نمودن حفره ها و شکاف ها
  • ترمیم و تسطیح سطوح سیمانی

 

1-2 گروت منبسط شونده Tiss G 1002

گروت پایه سیمانی T.G1002 مخلوط آماده پودری که ازترکیب سیمان پرتلند ضد سولفات، سنگدانه ها با دانه بندی های مشخص و مواد افزودنی جهت روانی و کنترل انبساط مورد نیاز استفاده می شود این محصول درحالت خمیری و پس ازسخت شدن دارای مقاومت فشاری و خمشی بسیار بالایی می باشد و جهت انتقال بارهای فشاری استاتیکی و بارهای ضربه ای و دینامیکی از آن میتوان استفاده  نمود.

موارد کاربرد:

  • ساخت ملات های مصرفی در زیرسازی های فولادی ساختمان ها و ماشین آلات سنگین
  • انجام عملیات تزریق در سدها ، تونل ها و…
  • انجام عملیات ترمیم و تعمیر سازه های بتنی که باید از جمع شدگی بتن یا ملات جلوگیری شود
  • استفاده در زیر صفحه ها ، ستون ها (Base Plate)
  • کاشت انکربولت
  • اجرای فونداسیون سازه ها و ماشین آلات سنگین و…
  • پر نمودن حفره ها و شکاف ها

 

1-3 گروت منبسط شونده Tiss G 1003

این محصول یک ملات خشک مخلوط شده و آماده مصرف می باشد این ماده با توجه به ساختار ویژه و دانه ­بندی اجزا سازنده اش برای مواردی که نیاز است ملاتی بدون جمع شدگی، فاصله بین دو المان نزدیک به هم را پر نموده و خلل و فرجی باقی نگذارد مانند فاصله صفحه ستون و سطح زیرین آن مورد مصرف قرار می گیرد. گروت آماده بعد از اجرا به سرعت سخت شده و قابل بهره برداری می باشد و دارای مقاومت فشاری و خمشی بالا می باشد و دچار ترک و جمع شدگی نمی شود. این گروت دارای انبساط کنترل شده و بدون انقباض می باشد. و دارای قابلیت انتقال بارهای فشاری استاتیکی بزرگ وبارهای ضربه ای و دینامیکی می باشد. گروت T.G1003 دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد.

 

موارد کاربرد:

  • ساخت ملات های مصرفی در زیرسازی های فولادی ساختمان ها و ماشین آلات سنگین
  • انجام عملیات تزریق در سدها،تونل ها و…
  • انجام عملیات ترمیم و تعمیر سازه های بتنی که باید از جمع شدگی بتن یا ملات جلوگیری شود
  • استفاده در زیر صفحه ها ستون ها (Base Plate)
  • کاشت انکربولت
  • اجرای فونداسیون های ماشین آلات سنگین و تجهیزات صنعتی سنگین و…
  • پر نمودن حفره ها و شکاف ها

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه انواع گروت شرکت سفید بام کرمانیان و مشاوره در زمینه محصولات TISS می توانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

 

 

2- محصولات گروت منبسط شونده شرکت کلینیک بتن

1-2 گروت MTOFLOW 600

گروت MTOFLOW 600 افزودنی منبسط کننده ای است که جمع شدگی طبیعی ناشی از خشک شدن سیمان را جبران می­ کند. به شکل پودر تولید شده و علاوه بر منبسط کننده حاوی مواد روان­ کننده بتن نیز می باشد که ساخت ملات­ های گروت و ترکیبات سیمانی با نسبت ­های کمتر آب به سیمان را ممکن می­سازد و به این ترتیب موجب افزایش مقاومت نهایی بتن نیز می ­گردد. بیشترین مقدار انبساط ناشی از استفاده گروت MTOFLOW 600 پیش از آغاز گیرش اولیه سیمان اتفاق می افتد. موارد کاربرد: ساخت ملات های بدون انقباض، استفاده در دوغاب های تزریق پرکننده.گروت MTOFLOW 600 در قوطی های 750 گرمی و یا کیسه های 15 کیلوگرمی عرضه می گردد.

 

2-2 مسگروت MTOFLOW2500F-G2

گروت ساختمانی برپایه سیمانی با مقاومت زیاد، MTOFLOW2500F-G2 یک محصول آمده مصرف پودری است که با افزودن آب در محل کارگاه تبدیل به ملاتی بسیار روان و بدون جمع شدگی می گردد. کاربردها: به گونه ای فرموله شده است که بتوان آن را به شکل خمیری، یا روان استفاده نمود. و به آسانی می توان آن را برای تسطیح، گروت ریزی و یا پر کردن گودال ها به کار برد.

هر کیسه 25 کیلوگرمی 9/12 لیتر فضا را پر می کند و در حالت روان 78 کیسه 25 کیلوگرمی برای پر کردن یک متر مکعب لازم است.

 

3- محصولات گروت منبسط شونده شیمیایی شرکت بتن پلاست

1-3 گروت ساختمانی ویژه

Special Cement Grout  BP550، ملات آماده ساختمانی توانمند و بدون انقباض مناسب برای نصب و تثبیت بیس پلیت هاست. مهم ترین و حساس ترین بخش در سازه های فولادی، نصب و تثبیت آنها بر روی بیس پلیت های فونداسیون می باشد. استفاده از ملات ها یا بتن های معمولی به دلیل عدم مقاومت کافی و همچنین جمع شدگی آنها در اثر از دست دادن آب اختلاط، در فرآیند گیرش، گزینه مناسبی نمی باشد و می تواند در اثر از دست دادن آب و جمع شدگی، باعث نشست کردن سازه شود. جهت حل این معضل ملات های آماده بدون انقباض و توانمند ساختمانی، با نام گروت فرموله و تولید شده اند .

 

2-3 گروت منبسط شونده

گروت با خاصیت انبساطی بر پایه سیمانExpand Cement Grout GS800 ملات آماده ساختمانی توانمند با خاصیت انبساطی مناسب برای نصب و تثبیت بیس پلیت ها. با توجه به حساسیت بالا و با توجه به اینکه پیش بینی جمع شدگی یا انقباض ملات معمولی در شرایط آب و هوایی مختلف به راحتی قابل اندازه گیری نیست، نیاز به ملاتی خاص با فرمولاسیون ویژه به نام گروت سیمانی است، که اثرات ناشی از انقباض ملات را جبران نماید. در وضعیت های خاص با توجه به شرایط ویژه آب و هوا، امکان از دست رفتن بیشتر آب ملات، در اثر دمای هوا و عدم کیورینگ مناسب وجود دارد. در این حالت باید برای گروت، انبساط آزاد بیشتری در نظر گرفته شود تا بتواند انقباض به وجود آمده در اثر تبخیر آب را جبران نماید. از این رو استفاده از گروت منبسط شونده، گزینه مناسب برای گروت ریزی زیر صفحه ستون هایی است که بنا به شرایط خاص محیطی نیاز به انبساط آزاد بیشتری دارد.

 

4- محصولات گروت شرکت ژیکاوا

1-4 منبسط کننده بتن ZE-1 ZE-2

بتن پس از گیرش دچار جمع شدگی می شود. جهت جبران این جمع شدگی در مواردي که این پدیده مشکل ساز است و یا در صورت نیاز به ایجاد انبساط، از افزودنی منبسط کننده بتن استفاده می شود. منبسط کننده بتن پودري است که به هنگام تهیه بتن به آن اضافه می شود و علاوه بر ایجاد انبساط سبب کاهش آب مصرفی، افزایش روانی، جلوگیري از آب انداختن، جلوگیری از انقباض و افزایش مقاومت مکانیکی بتن می گردد. منبسط کننده بتن ZE-2 با استفاده از جدیدترین دستاوردهاي شیمی ساختمان تولید شده است و علاوه بر داشتن کیفیتی بالاتر از منبسط کننده بتن ZE-1 میزان مصرف بسیار کمتری نیز دارد.

 

2-4 ژيكا گروت I

 ژيكا گروت I ملاتی است آماده مصرف بدون انقباض، با انبساط کنترل شده. ژیکا گروت I بر پایه سیمان، سیلیس دانه بندی شده مخصوص و با استفاده از مواد افزودنی مختلف جهت بهینه سازي خصوصیات آن مانند سیالیت، انبساط، مقاومت مکانیکی و شیمیایی تولید شده است. ژیکا گروت I به راحتی منبسط شده و انبساط آن تا اشغال کلیه درزها و شکاف هاي خالی ادامه می­ یابد. ملات ژيكا گروت I داراي پیوستگی و همگنی بسیار زیادي است و بدون نیاز به افزودن آب اضافی به آن از روانی بالایی برخوردار بوده و به سرعت به استحکام اولیه می رسد.

 

3-4 ژيكا گروت NG – 1000

ملاتی بدون انقباض، با انبساط کنترل شده، مناسب گروت ریزي هاي دقیق با ضخامت 10 میلی متر به بالا و همچنین پاسخگوي نیازهای صنایع سنگین مانند نفت، پتروشیمی، سیمان و صنایع دریایی می باشد.

 

4-4 ژيكا گروت NG – 700

ملاتي بدون انقباض، با انبساط كنترل شده جهت كليه كارهاي عمومي گروت ريزی، تقويت پي‌ها، فونداسيون ماشين آلات و ساختمان‌هاي بلند كه احتياج به تحمل بارهاي فوق‌العاده سنگين دارند به كار می رود. به خصوص بیس پلیت های بزرگ که دسترسی به زیر آنها مشکل است.

 

5- محصولات گروت شرکت کیمیکس

5-1 گروت الیاف دار KX- FRG

گروت الیافی کیمیکس با مقاومت بالاو تراکم ونفوذ ناپذیری بیشتر جهت کنترل ترک وقابلیت اجرای گروت با حداقل یا حداکثر ضخامت گروت ریزی می باشد. گروت الیاف دار ملات آماده بر پایه سیمان حاوی الیاف بتن، پودر میکروسیلیس، دانه بندی ویژه، مواد کنترل کننده انقباض و انبساط وسایر ترکیبات موثر بوده، ودارای انبساط کنترل شده می باشد که برای پرکردن حفره ها وفضای خالی زیر صفحه ستون ها و اجرای فونداسیون ماشین آلات سنگین و ثابت سازی قطعات پیش ساخته وسایر موارد مصرف گروت بکار می­ رود. نحوه محاسبه حجم گروت، به ازای هر متر مکعب فضای خالی حدود 2000 کیلوگرم پودر موردنیاز است.

 

6- محصولات گروت شرکت وندشیمی

1-6 گروت منبسط شونده R

Vand Expand-R  گروت آماده مصرف پایه سیمانی ترکیبی از روان کننده کاهش دهنده آب، منبسط شونده، سنگدانه ­های سیلیسی و سایر افزودنی ها می باشد که در دو مرحله منبسط می شود و انقباض و کاهش حجمی را که معمولا با دوغاب های سیمانی همراه می باشد را خنثی می­ کند. موارد مصرف: گروت ریزی زیر صفحه ستون ها (Base Plate) زیر ریل جرثقیل ها و دکل­های برق، اجرای فونداسیون ماشین آلات سنگین و صنعتی، ستون های پیش ساخته، اسکله های بتنی، تزریق داخل قلاف کابل های تنیده، پر کردن حفرات، شکاف ها و گودال ها، سیستم انکورینگ و بولت.

 

2-6 گروت منبسط شونده R/F

Vand Expand R/F گروت وند اکسپند آر/اف، گروت مسلح شده با الیاف، آماده مصرف پایه سیمانی ترکیب ویژه ­ای از منبسط شونده، روان کننده کاهنده آب، الیاف پلی پروپیلن و سنگدانه­ های دانه ­بندی شده سیلیسی می­ باشد که باعث افزایش حجم دوغاب سیمان در حالت پلاستیک و حالت سخت شده و کنترل ترک­ های بتن می­ شود. موارد مصرف: گروت ریزی زیر صفحه ستون ها (Base Plate) و کنترل ترک، زیر ریل جرثقیل ها و دکل های برق، اجرای فونداسیون ماشین آلات سنگین و صنعتی، ستون های پیش ساخته، اسکله های بتنی، تزریق داخل قلاف کابل های تنیده، پر کردن حفرات ، شکاف ها و گودال ها، سیستم انکورینگ و بولت.

7- محصولات گروت شرکت شیمی ساختمان

1-7 گروت FARCOGROUT Z104

گروت آماده به مصرف بدون انقباض COMBEX GROUT – G2

فرکو گروت FARCOGROUT Z104 یک گروت آماده به مصرف بر پایه پودرهای مخصوص، مواد افزودنی مختلف، سیمان و  با دانه بندی شن تا 5 میلیمتر است. این محصول برای گروت ریزی ضخامت 4 تا 12 سانتیمتر طراحی گردیده است.

 

2-7 فرکو گروت FARCOGROUT Z100E

گروت آماده به مصرف بدون انقباض با خواص ویژه COMBEX GROUT – G2

فرکو گروت FARCOGROUT Z100E یک گروت آماده مصرف بصورت دو جزئی است. (جزء A )پودر آماده به مصرف A بر پایه سیمان مخصوص و مواد کمکی و (جزء B) مایع تقویت کننده گروت جهت گروت ریزی برای ضخامت تا 8 سانتیمتر که نیاز به مقاومت فشاری بالا می باشد

 

3-7 فرکو گروت FARCOGROUT Z100

گروت آماده مصرف بدون انقباض با خواص روانی مطلوب COMBEX GROUT Z100 – G2

فرکو گروت FARCOGROUT Z100 یک گروت آماده مصرف بر پایه پودرهای مخصوص، مواد افزودنی مختلف، سیمان و با دانه بندی شن سیلیسی تا 2 میلیمتر می باشد. این محصول برای گروت ریزی تا ضخامت 8 سانتیمتر طراحی گردیده است.

 


مقالات پیشنهادی:

گروت چیست؟

 

شرکت های تولید کننده گروت و مقایسه محصولات آن ها

 

گروت اپوکسی چیست؟

 

شرکت های تولید کننده گروت اپوکسی و مقایسه محصولات آن ها

 

همچنین لیست قیمت انواع گروت TISS شرکت سفید بام کرمانیان را در اینجا ببینید.

بازگشت به لیست