دسته‌بندی نشده

ژل میکروسیلیس و شرکت های مختلف تولید کننده آن

شرکت سفید بام کرمانیان

«اولین و بزگ ترین تولید کننده درجنوب شرق کشور»

عنوان:

«ژل میکروسیلیس وشرکت های مختلف تولید کننده آن»

شرکت های تولید کننده ژل میکروسیلیس:

این مقاله به شما کمک می کند تا با شرکت های مختلف تولید کننده ژل میکروسیلیس آشنا شوید و بتوانید بهترین انتخاب را در جهت کاربرد مناسب و با کمترین هزینه داشته باشید.همچنین جهت مشاوره در مورد تمامی انواع محصولات و نحوه سفارش آن می توانید با کارشناسان ما دربخش پشتیبانی و مشاوره تخصصی تماس حاصل فرمایید.

1.محصولات ژل میکروسیلیس شرکت سفید بام کرمانیان:

 

ژل میکروسیلیس Tiss GM.331

ژل میکروسیلیس GMS 331 نوع پیشرفته ای از افزودنی بتن است که برای ساخت بتن های توانمند، پر دوام، آب بند، نفوذ ناپذیر و هم چنین ارتقا نسبی مقاومت فشاری، کششی و خمشی فرموله شده است.

با وجود آب بند کننده در خود طی انجام عملیات اختلاط، فضاهای خالی خلل و فرج را پر نموده نفوذ پذیری بتن را به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

مطابق با استاندارد BS EN 12390-8, BS EN 1881-122

موارد کاربرد:

  • انواع مخازن تونل ها و سازه های آب بندی بتنی

  • سازه های بتنی در معرض کاویتاسیون

  • انواع تونل ها و کانال های انتقال آب که نیاز به حداقل ضریب زبری و نفوذ پذیری دارند

  • سازه های بتنی در معرض سیکل های ذوب و انجماد

  • سطوح پر ترافیک (در معرض سایش) و مقاطع نازک بتنی

  • بتن های حجیم و مقاطع بتنی با تراکم آرماتور بالا

  • سازه های نیازمند به بتن با دوام بالا

  • بتن های نظامی، پدافندی خاص و ضد تشعشع

ژل میکروسیلیس Tiss GM.331

ژل میکروسیلیس الیاف دار Tiss GM 332

ژل میکروسیلیس الیاف دارGMS 332  نوع پیشرفته ای از افزودنی بتن می باشد که برای ساخت بتن های توانمند، پردوام، آب بند، نفوذ ناپذیر و همچنین ارتقا نسبی مقاومت فشاری، کششی و خمشی بتن فرموله شده است با ایجاد یک شبکه ماتریسی از الیاف در بتن هایی که کاهش ترک های سطحی و پلاستیک بتن مد نظر است توصیه می شود. ژل میکروسیلیس الیاف دار Tiss GMS 332 مقاومت بتن را در برابر عوامل مخرب فیزیکی و شیمیایی هم چون یون کلر، سولفات ها و… بالا برده و با افزایش دوام سازه های بتن آرمه می تواند کمک شایانی در ارتقا کیفیت بتن نماید.

مطابق با استاندارد BSEN12390-8,BSEN1881-122,ASTMC1202,ASTMC78,ASTMC293,ADTMC469,ISIRI490, ISIRI604

موارد کاربرد :

  • انواع مخازن، تونل ها و سدها و سازه های آب بندی بتنی
  • سازه های در معرض ضربه و بارهای متناوب دینامیکی
  • سطوح پر ترافیک (در معرض سایش) مانند عرشه پل ها و پارکینگ ها و …
  • مقاطع نازک بتنی
  • سازه های بتنی در معرض سیکل های ذوب و انجماد
  • سازه های بتنی در معرض کاویتاسیون به منظور به حداقل رساندن احتمال بروز انواع ترک در سازه های بتن
  • بتن های نظامی و پدافندی خاص و ضد تشعشع با عملکرد بهینه به دلیل وجود الیاف کاملا دیسپرس شده درخود

 

پاور ژل Tiss GMS.336

بهبود دهنده خواص رئولوژیک در حالت خمیری، افزایش دهنده کارایی و کیفیت، اسلامپ و روانی بتن به لحاظ افزایش مقاومت فشاری و خمشی و کششی بتن جهت ساخت بتن های توانمند، آب بند و نفوذ ناپذیر افزایش مدت زمان کارپذیری بتن در حالت خمیری و ارتقا مقاومت فشاری بتن و ایجاد مقاومت بتن در برابر حمله شیمیایی و سولفاتی محیطی از مشخصات ویژه این ماده است.

مطابق با استاندارد BS EN 12390-8, BS EN 1881-122, ASTM C 1202

موارد کاربرد :

  • در بتن ریزی انواع مخازن، تونل ها و سازه های بتنی آب بند

  • سطوح پر ترافیک (در معرض سایش) و مقاطع نازک بتن

  • انواع تونل ها و کانال های انتقال آب

  • بتن های حجیم و مقاطع بتن با تراکم آرماتور بالا

  • کف سازی سالن ها، محوطه کارخانه های صنعتی، پتروشیمی و پالایشگاه ها

سوپر ژل Tiss SG 390

سوپر ژل T.SG390 افزودنی جهت افزایش کارایی، کیفیت ، اسلامپ و روانی بتن به لحاظ افزایش مقاومت فشاری و خمشی و کششی بتن جهت ساخت بتن های توانمند، آب بند و نفوذ ناپذیر افزایش مدت زمان کارپذیری بتن در حالت خمیری و ارتقا مقاومت فشاری بتن و ایجاد مقاومت بتن در برابر حمله شیمیایی و سولفاتی محیطی از مشخصات ویژه این ماده است. که در ساخت بتن های توانمند ومقاوم در برابر نفوذ آب و سایش در کف سازی سالن ها و محوطه های کارخانجات صنعتی، پتروشیمی و پلایشگاه ها و بتن ریزی مخازن – تونل ها و سازه های آب بند میتوان استفاده نمود.

مطابق با استاندارد BS EN 12390-8, BS EN 1881-122, ASTM C 1202

موارد کاربرد:

  • در بتن ریزی انواع مخازن، تونل ها و سازه های بتنی آب بند
  • سطوح پر ترافیک (در معرض سایش) و مقاطع نازک بتن
  • انواع تونل ها و کانال های انتقال آب
  • بتن های حجیم و مقاطع بتن با تراکم آرماتور بالا
  • کف سازی سالن ها، محوطه کارخانه های صنعتی، پتروشیمی و پالایشگاه ها

 

2- محصولات ژل میکروسیلیس شرکت کلینیک بتن

ژل میکروسیلیس MTOMIX 4500 

ژل میکروسیلیس MTOMIX 4500 علاوه بر استفاده در ساخت بتن های با مقاومت بالا، آب بند، نفوذ پذیری کم، دوام بالا و ملات های ویژه، در بتن هایی که کاهش ترک های پلاستیک، ارتقا نسبی مقاومت های کششی و خمشی بتن مد نظر می باشد کاربرد دارد. همچنین در شرایطی که بتن در معرض ضربه و بارهای متناوب دینامیکی است استفاده از MTOMIX 4500 توصیه می شود. ژل میکروسیلیکا در بتن های ساحلی، آب بند و در معرض عوامل خورنده و مخرب استفاده می شود.

3- محصولات ژل میکروسیلیس شرکت بتن شیمی سازه

ژل میکروسیلیس الیاف دار BC7

ژل میکروسیلیس الیاف دار BC7 به عنوان افزودني بتن براي توليد بتن با مقاومت زیاد ، دوام ،اسلامپ بالاتر و نفوذپذيري كمتر نسبت به بتن معمولی به كار مي‌رود. ژل ميكروسيليس به عنوان جايگزين بخشي از سيمان است كه داراي فوق روان ساز، انواع آب بند بتن و پودر ميكروسيليس و برخي از افزودني‌هاي ديگر مي‌باشد. همچنین این محصول دارای الیاف پلی پروپیلن است که این الیاف مقاومت کششی، خمشی و سایشی بتُن را تا حد زیادی ارتقاء می دهد.

ژل میکروسیلیس BC8

ژل میکروسیلیس BC8 به عنوان افزودني بتن براي توليد بتن با مقاومت زیاد، دوام، اسلامپ بالاتر و نفوذپذيري كمتر نسبت به بتن معمولی به كار مي‌رود. ژل ميكروسيليس به عنوان جايگزين بخشي از سيمان است كه داراي فوق روان ساز، انواع آب بند بتن و پودر ميكروسيليس و برخي از افزودني‌هاي ديگر مي‌باشد.

4-محصولات ژل میکرو سیلیس شرکت بتن پلاست

Super Microsilica Gel

سوپر ژل میکروسیلیس ماده افزودنی تقویت شده پیشرفته بر پایه پلی کربوکسیلات اتر، متشکل از پودر میکروسیلیس ،ابر روان کننده و مواد دافع آب و الیاف پلی پروپیلن می باشد که برای ساخت انواع بتن های توانمند ، نفوذناپذیر و پر دوام مورد استفاده قرار می گیرد . سوپر ژل میکروسیلیس یک سوپر پوزولان است و تأثیـر قابل ملاحظه ای در افزایش مقاومت ، دوام و دیگر خواص بتــن دارد . سوپر ژل میکروسیلیس موجب افزایش خواص رئولوژیکی بتن در حالت خمیری و ارتقاء خواص بتن سخت شده خواهد شد. افزودن این ماده موجب پر شدن فضاهای خالی میان سنگدانه ها شده و بدین ترتیب تراکم و انسجام بتن افزایش یافته و نفوذپذیری کاهش می یابد.

در واقع با افزودن سوپرژل میکروسیلیس به طرح اختلاط بتن، توأماَ پودر میکروسیلیس و الیاف پلی پروپیلین و روانساز پلی کربوکسیلات وارد بتن شده و موجب ارتقای بسیاری از خواص مکانیکی بتن خواهد شد. میزان مصرف سوپرژل میکروسیلیس نسبت به ژل میکروسیلیس و مکمل بتن کمتر است و با توجه به دوز تعیین شده، خواص تعیین شده را محق می کند.

5-محصولات ژل میکروسیلیس شرکت کپکو

 ژل میکروسیلیس بر پایه پلی‌ نفتالن سولفونات (CapcoGel S)

کپکوژل S، یک ماده مکمل حاوی میکروسیلیس با خاصیت پوزولانی قوی به همراه روان‏ کننده و کاهنده آب است که برای افزایش روانی بتن / ملات بدون تغییر نسبت آب به مواد سیمانی یا برای کاهش نسبت آب به مواد سیمانی بدون کاهش روانی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با داشتن ویژگی پوزولانی قوی با هیدروکسید کلسیم حاصل از هیدراتاسیون، واکنش می‏‌دهد و محصولات ثانویه حاصل از واکنش پوزولانی، نفوذپذیری بتن را کاهش داده و مقاومت مکانیکی و سایشی آن را می‌افزاید.

 

ژل میکروسیلیس حاوی الیاف میکروسینتتیک (CapcoGel FS)

کپکوژل FS، یک ماده مکمل حاوی میکروسیلیس با خاصیت پوزولانی قوی بهمراه افزودنی فوق روان‏ کننده و کاهنده قوی آب و الیاف پلی‌پروپیلن است که برای افزایش روانی بتن / ملات بدون تغییر نسبت آب به مواد سیمانی یا برای کاهش نسبت آب به مواد سیمانی بدون کاهش روانی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با داشتن ویژگی پوزولانی قوی با هیدروکسید کلسیم حاصل از هیدراتاسیون، واکنش می‏‌دهد و محصولات ثانویه حاصل از واکنش پوزولانی، نفوذپذیری بتن را کاهش داده و مقاومت مکانیکی و سایشی آن را بهبود می‌بخشد. همچنین الیاف موجود در آن باعث کنترل ترک‌های احتمالی ناشی از جمع‌شدگی خمیری در بتن می‌شود.

ژل میکروسیلیس بر پایه پلی کربوکسیلات (CapcoGel D)

کپکوژل D، یک ماده مکمل حاوی میکروسیلیس با خاصیت پوزولانی قوی بهمراه فوق روان‏کننده و کاهنده قوی آب است که برای افزایش روانی بتن / ملات بدون تغییر نسبت آب به مواد سیمانی یا برای کاهش نسبت آب به مواد سیمانی بدون کاهش روانی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با داشتن ویژگی پوزولانی قوی با هیدروکسید کلسیم حاصل از هیدراتاسیون، واکنش می‏دهد و محصولات ثانویه حاصل از واکنش پوزولانی، نفوذپذیری بتن را کاهش داده و مقاومت مکانیکی و سایشی آن را بهبود می‌بخشد.

ژل میکروسیلیس حاوی الیاف میکروسینتتیک (CapcoGel FD)

کپکوژل FD، یک ماده مکمل حاوی میکروسیلیس با خاصیت پوزولانی قوی بهمراه افزودنی فوق روان‏ کننده و کاهنده قوی آب و الیاف پلی‌پروپیلن است که برای افزایش روانی بتن / ملات بدون تغییر نسبت آب به مواد سیمانی یا برای کاهش نسبت آب به مواد سیمانی بدون کاهش روانی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با داشتن ویژگی پوزولانی قوی با هیدروکسید کلسیم حاصل از هیدراتاسیون، واکنش می‌دهد و محصولات ثانویه حاصل از واکنش پوزولانی، نفوذپذیری بتن را کاهش داده و مقاومت مکانیکی و سایشی آن را بهبود می‌بخشد. همچنین الیاف موجود در آن باعث کنترل ترک‌های احتمالی ناشی از جمع‌شدگی خمیری در بتن می‌شود.

 

 

6-محصولات ژل میکروسیلیس شرکت شیمی ساختمان

فرکو ژل FARCOGEL F1-F2

ژل میکرو سیلیکا جهت ساخت بتن های با عملکرد بالا

مشخصات محصول

فرکو ژل های F1 و F2 افزودنی بتن اصلاح شده با عملکرد بالا می باشد. این دو محصول حاوی ترکیبات میکروسیلیس، فوق روان کننده و افزودنی های اصلاح کننده خواص بتن هستند.

فرکو ژلF1 با W/C بیشتر از 35/0 روان کنندگی مطلوب برای بتن ریزی های مختلف

فرکو ژلF2 با خواص روان کنندگی بالا برای بتن ریزی های ویژه با نسبت W/C کمتر از 35/0 پیشنهاد می شود.

سیلیس آمورف (بیشکل) موجود در فرکوژل با آهک آزاد حاصل از هیدراسیون سیمان واکنش داده و ایجاد تولید سیلیکات کلسیم با شکل کریستالی متراکم تر و غیر قابل حل می کند. در نتیجه این تراکم ، نفوذپذیری بتن کاهش یافته و مقاومت فشاری آن افزایش می دهد.

فوق روان کننده های موجود در فرکو ژل باعث کاهش آب مورد نیاز مصرفی در بتن می شود. همچنین باعث پخش موثر ذرات میکروسیلیس در طرح اختلاط می شود. کاهش آب و پخش مناسب میکروسیلیس عامل بالا رفتن مقاومت فشاری و کاهش نفوذ پذیری بتن میگردد.

 

فرکو ژل FARCOGEL F3

فرکوژل F3 افزودنی اصلاح شده با خواص ضد آب کنندگی بر پایه فوق روان کننده بتن با میکرو سیلیس و افزودنی های آب بند کننده

مشخصات محصول

فرکو ژل F3 برای بتن ریزی سازه های آبی ، دیوار برشی و فونداسیون بتن طراحی و تولید شده است.

فوق روان کننده موجود در فرکوژل باعث کاهش آب مصرفی در بتن می شود. همچنین بدلیل وجود آن باعث پخش موثر ذرات سیمان و میکروسیلیس در طرح اختلاط می شود.

کاهش آب عامل بالا رفتن تراکم بتن و بهمین لحاظ بتن نفوذ ناپذیر و ضد آب میگردد.

محصولات ژل میکروسیلیس شرکت آبادگران

Power gel

محصول پاور ژل POWER GELصنایع شیمی ساختمان آباد گران نیزبه عنوان یک ماده میکروسیلیس ژل شده با داشتن خاصیت فوق روان کنندگی و فوق کاهندگی و با میزان مصرف بین 1تا 3 در صد آب امکان ساختن بتن هایی با نسب آب به سیمان پایین تر و دوام و مقاومت بسیار بالا را به وجودآورد که به اصطلاح خواص در خمیری بتن زمینه ساخت بتن های توانمند در نواحی آب و هوایی شدید را فراهم آورده است.

 

MICRO GEL میکرو ژل

محصول MICRO GEL باعث افزایش خواص رئولوژیک در حالت خمیری و بهبود دهنده کیفیت بتن سخت شده به لحاظ افزایش مقاومت فشاری و کاهش مقدار جذب آب می‌باشد. مواد اصلی سازنده این ماده شامل دوده سیلیسی و کاهنده قوی آب بتن می‌باشد.

ABAGEL آباژل

ماده مکمل بتن ABAGEL افزایش دهنده خاصیت رئولوژیک در حالت خمیری و ارتقا دهنده کیفیت بتن سخت شده به لحاظ افزایش مقاومت فشاری و کاهش مقادیر جذب آب می‌باشد. مواد اصلی سازنده این ماده شامل دوده سیلیسی و کاهنده آب بتن می‌باشد.

MS-5 سوپرژل

ماده مکمل بتن MS-5 گونه پیشرفته‌ای از مواد بهبود دهنده خواص رئولوژیک در حالت خمیری و ارتقا دهنده دوام و پایایی بتن و سازه‌های بتنی، کاهش مقادیر جذب آب و نفوذپذیری می‌باشد. مواد اصلی سازنده این ماده شامل دوده سیلیسی و کاهنده قوی آب بتن با بنیان پلی‌کربوکسیلات و بهبود دهنده ‌های رئولوژی بتن می‌باشد

MICRO GEL-F میکروژل الیافی

ماده افزودنی بتن MICRO GEL-F بهبود دهنده خواص رئولوژیک بتن در حالت خمیری و ارتقاء دهنده کیفیت بتن سخت شده می باشد. این ماده علاوه بر بالا بردن اسلامپ در زمان ساخت بتن (افزایش کارایی)، باعث کاهش جذب آب و نفوذپذیری بتن سخت شده می گردد و در افزایش مقاومت های خمشی و کششی بتن بسیار موثر است. مواد اصلی سازنده میکروژل الیافی به شرح ذیل هستند: 1- دوده سیلیسی 2- کاهنده قوی آب بتن 3- الیاف P.P

 

بازگشت به لیست