دسته‌بندی نشده

شرکت های تولید کننده گروت اپوکسی و انواع محصولات آن ها

 

«شرکت سفید بام کرمانیان»

«اولین و بزرگترین تولید کننده در جنوب و شرق کشور»

 

عنوان:

« شرکت های تولید کننده گروت اپوکسی»

« انواع تولیدات گروت اپوکسی»

این مقاله به شما کمک می کند تا با تنوع انواع گروت اپوکسی تولیدی شرکت های مختلف آشنا شده و بتوانید بهترین انتخاب را در جهت تامین آن، متناسب با کاربرد مد نظر خود و با قیمت مناسب داشته باشید. همچنین می توانید جهت مشاوره تخصصی در مورد انواع محصولات گروت و نحوه سفارش آن با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی و مشاوره تماس حاصل فرمایید.

 

گروت ها

گروت ها انواع مختلفی دارند. و بر اساس کاربرد آن ها و مکانی که از آن ها استفاده می شود، دارای خواص و کارایی متفاوتی می باشند.

گروت اپوکسی: گروت سه جزیی اپوکسی که از اختلاط رزین اپوکسی و هاردنر با نوع ویژه‌ای از سنگدانه‌های پر مقاومت بدست می‌آید پس از اختلاط کامل ۳ جزء، مخلوط حالت سیال غلیظ خود متراکم و خود تراز پیدا می‌کند که پس از سخت شدن به جامدی پر مقاومت تبدیل می‌گردد. واکنش اجزاء سازنده گروت اپوکسی از نوع گرمازاست و هوای گرم باعث تسریع زمان گیرش و مقاومت حاصل شده و هوای سرد زمان گیرش و روند حصول مقاومت را به تأخیر می‌اندازد.

 

گروت اپوکسی Tiss G 1004  شرکت سفید بام کرمانیان

گروت اپوکسی تیس 1004 محصولی سه جزئی بر پایه رزین های اپوکسی است که پس از اختلاط، تشکیل ملات با استحکام و مقاومت بالا می دهد. گروت اپوکسی با توجه به بالا بودن مقاومت های مکانیکی و شیمیایی جهت عملیات سنگین و نصب ماشین آلات فوق سنگین که نیاز به چسبندگی زیاد و مقاومت های فشاری و خمشی بسیار بالا وتحت فشارهای استاتیکی بالایی هستند مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگرمصارف گروت اپوکسی میتوان به نصب و ثابت سازی ماشین آلات دینامیک و ایستا در پالایشگاه ها ، نیروگاه ها و پتروشیمی ها اشاره نمود و نیز برای نصب و کاشت میلگرد داخل بتن برای مقاوم سازی و یا افزودن مقطع به سازه از این گروت استفاده می شود.

  

 

موارد کاربرد:

 * نصب بیس پلیت ستون ها و انواع صفحه ستون.

 * نصب انواع میله گرد و انکربولت.

 * پر نمودن فضای خالی زیر شاسی و بیس پلیت ها.

 * نصب انواع ماشن آلات و تجهیزات دقیق و فوق سنگین.

 * نصب بلت های تحت تنش و کشش فوق العاده زیاد.

 * ثابت سازی ماشین آلات صنعتی با بار دینامیک روی فونداسیون.

 * ثابت سازی ریل جرثقیل ها.

 * کف سازی انبارهای پر تردد.

 

شرکت کلینیک بتن

 گروت اپوکسی MTOFLOW 650:

 روان و بدون حلال با مقاومت بالا برای تحمل بارهای فعال و مصارف صنعتی برای کاربردهای بسیار زیادی طراحی شده است. گروت اپوکسی برای ضخامت های 10 تا 80 میلی متر مناسب است. این محصول به شکل سه جزئی تحویل و به آسانی در کارگاه مخلوط شده و ملات روانی به دست می آید. کاربرد: ریل ها و کابل های اتصال، پایه های ماشین های نو و قدیمی، پر کردن سازه ای سوراخ ها و گودال های بتن، نصب تجهیزات ماشین آلات صنعتی که دارای فشاری ثابت و فعال هستند، تجهیزاتی که ریزش اسید و یا محلول های شیمیایی دارند. هر کیسه 25 کیلوگرمی 13 لیتر فضا را پر می کند.

 

شرکت بتن پلاست

گروت اپوکسی (3 جزئی) Epoxy Grout (3part) GX900:

 ملات اپوکسی 3 جزئی برای تثبیت ماشین آلات صنعتی، بر پایه رزین های اپوکسی پلی آمین، تکنولوژی اپوکسی در واقع یک هم بسپار ترموست، یا به اصطلاح سخت شونده گرما سخت است که از دو جزء رزین اپوکسی و هاردنر اپوکسی (سخت کننده یا فعالساز) تشکیل شده است. رزین اپوکسی از بسپارهایی با زنجیر کوتاه که در انتهایشان یک گروه اپوکساید قرار دارد، تشکیل می شود که پس از ترکیب با هاردنر طی زمانی مشخص واکنش نشان داده و با تکمیل پیوند، خشک می شوند. این موارد (رزین اپوکسی و هاردنر اپوکسی) پس از اضافه شدن به ماتریس سیمان شروع به واکنش سریع نموده و گیرش و مقاومت زودرس را، بسیار بالاتر از شرایط نرمال فراهم می کند. همچنین به دلیل عدم وجود آب و یا هرگونه حلال در اجزای گروت اپوکسی، هیچ گونه انقباض و یا جمع شدگی در حین و بعد از گیرش و سخت شدن، به وجود نخواهد آمد.

 

شرکت ژیکاوا

ژیکا اپوکسی گروت:

محصولی سه جزئی شامل رزین اپوکسی مرغوب، هاردنر و فیلر مخصوص می باشد. از این محصول جهت نصب بولت، گروت ریزي در محیط هاي شدیدا خورنده و در معرض مواد شیمیایی و کارهاي فوق سنگین که نیاز به مقاومت کششی و خمشی بالا دارند استفاده می گردد، به علاوه در بسیاري از کاربري ها مثل تعمیر پل ها و جاده ها که سرعت سخت شدن اهمیت دارد از این گروت به جاي گروت پایه سیمانی می توان استفاده نمود.

 

شرکت کیمیکس

 

1-گروت اپوکسی   K- Epfix 3:

 گروت اپوکسی سه جزئی کیمیکس ماده سه جزئی بر پایه رزین اپوکسی و اصلاح شده، با مقاومت فشاری بسیار بالا و قدرت چسبندگی زیاد به سطوح زیرین قابل استفاده جهت ثابت سازی و نصب انواع ماشین آلات سنگین و دارای ارتعاش. موارد کاربرد گروت اپوکسی: ثابت سازی و تراز ماشین آلات سنگین، ریل جرثقیل و…، پر کردن حفره ها و فضای خالی بین اجزای بتنی و فولادی، بیس پلیت ها، بولت ها و…،کاشت آرماتور. میزان مصرف گروت اپوکسی: باتوجه به وزن مخصوص گروت اپوکسی حدود 1700 کیلوگرم برای اجرا دریک متر مکعب مورد نیاز است.

2-گروت اپوکسی   K- Epfix 2:

گروت اپوکسی دو جزئی: ماده ای دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی و اصلاح شده بامقاومت فشاری بسیار بالا جهت نصب ماشین آلات سنگین. مـوارد کاربـرد: ثابت سازی و تراز ماشین آلات سنگین ، ریل جرثقیل، فونداسیون ماشین آلات و…، پر کردن حفره ها و فضای خالی بیس پلیت ها، بولت ها و…،کاشت آرماتور. مقدار مصـرف گروت اپوکسی: حدود 1700 کیلوگرم برای اجرا دریک متر مکعب مورد نیاز است.

 

شرکت وندشیمی

گروت اپوکسی Vand Euxit Grout ، گروت مقاومت بالای سه جزیی بر پایه رزین های اپوکسی و بدون حلال می باشد. این گروت چند منظوره بدون ایجاد گرد شدگی برای اجرا، نصب صفحه ستون ها و نصب ماشین آلات با شرایط ویژه طراحی شده است. موارد مصرف: گروت ریزی زیر صفحه ستون ها، نصب برج های ماشین آلات سنگین و دارای ویبره و حرکات دینامیکی (کمپرسور، پمپ و …)، انکوراژ در پروژه های پیش تنیده، گروت ریزی زیر ریل ها و جرثقیل ها.

 

شرکت آبادگران

ABADUR-G3 گروت اپوکسی کم حرارت‌زا

ABADUR-G3 یک گروت اپوکسی سه جزیی 100 درصد جامد و بدون حلال است. این گروت با هدف حصول سریع مقاومت نهایی، در مواردی که مقطع گروت‌ریزی شده در مدت زمان کوتاهی تحت بارگذاری قرار می‌گیرد، طراحی شده است. نوع ویژه رزین و هاردنر و نیز دانه‌بندی ویژه پرکننده ها در این گروت، سبب ایجاد خواص جریان‌پذیری و کنترل جمع‌شدگی می‌باشد. ABADUR-G3 در برابر بارهای استاتیکی و دینامیکی وارده بر مقطع، مقاوم است و استفاده از آن برای عملیات سنگین مهندسی و نصب ماشین‌آلات در شرایط سخت به ویژه در پالایشگاه  ها، پتروشیمی ها و نیروگاه ها برای اجرا در ضخامت 50 تا 150 میلی متر در بازه دمایی 15+ تا 35+ درجه سانتیگراد توصیه می شود.

 

ABADUR-G30 گروت اپوکسی

ABADUR-G30 یک گروت اپوکسی سه جزیی 100 درصد جامد و بدون حلال است. طراحی و کاربرد نوع ویژه رزین و هاردنر و نیز دانه‌بندی ویژه پرکننده های مورد استفاده در آن، سبب ایجاد خواص جریان‌پذیری و حصول مقاومت فشاری نهایی بسیار زیاد در این ماده گردیده است. ABADUR-G30 در برابر بارهای استاتیکی و دینامیکی وارده بر مقطع مقاوم است و استفاده از آن برای عملیات سنگین مهندسی و نصب ماشین‌آلات در شرایط سخت به ویژه در پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و نیروگاه ها برای اجرا در ضخامت 50 تا 150 میلی متر در بازه دمایی 15+ تا 35+ درجه سانتیگراد توصیه می ­شود.

 

ABADUR-G3 LE گروت اپوکسی کم حرارت زا

گروت اپوکسی کم حرارت زا ABADUR-G3 LE گروت اپوکسی سه جزئی با بنیان رزین اپوکسی می باشد. رزین اپوکسی استفاده شده در این گروت 100درصد جامد و بدون حلال بوده و به همین خاطر، مقاومت مکانیکی بالایی دارد. گروت اپوکسی سه جزئی از رزین، هاردنر و پرکننده پودری تشکیل می­ شود. به واسطه استفاده از بهترین نوع رزین و هاردنر، همچنین پرکننده  های ویژه با دانه بندی مهندسی شده، دارای مقاومت مکانیکی بسیار زیاد و فوق استاندارد است. مقاوت این گروت اپوکسی  در برابر مواد شیمیایی بسیار زیاد است و این امر باعث می شود تا این ماده به گزینه مناسبی جهت ثابت­ سازی ­هایی که در معرض مواد شیمیایی هستند تبدیل گردد.

 

( E.M.EPOXY GROUT-1000 ) گروت اپوکسی 1000

E.M. EPOXY GROUT-1000 یک گروت اپوکسی سه جزیی 100 درصد جامد و بدون حلال است. نوع ویژه رزین و هاردنر و نیز دانه‌بندی ویژه پرکننده­ ها در این گروت، سبب خواص جریان‌پذیری و حصول مقاومت مکانیکی مناسب جهت اجرا در دماهای پایین گردیده است. در برابر بارهای استاتیکی و دینامیکی در بازه وسیعی مقاوم بوده، از این رو ماده بسیار مناسبی برای عملیات سنگین مهندسی و نصب ماشین‌آلات در شرایط سخت به ویژه در پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و نیروگاه ها می باشد. برای اجرا در ضخامت 30 تا 150 میلی متر در بازه دمایی 5+ تا 35+ درجه سانتیگراد توصیه می شود.این ماده بر اساس استانداردهای زیر قابل ارزیابی می باشد.

 

شرکت شیمی ساختمان

  • فرکوفیکس FARCOFIX GF1,GF2

گروت اپوکسی Gf1 و GF2 جهت کاشت آرماتور و ملزومات فلزی با چسبندگی فوق العاده

فرکوفیکس یک گروت اپوکسی سه جزئی بر پایه اپوکسی اصلاح شده بدون حلال است. این محصول برای کاربری های مختلف در دو نوع تولید شده است.

گروت GF1 جهت کاشت آرماتورو بولت روی سطوح افق

گروت GF2 خمیری با خواص تیکسوتروپیک جهت کاشت آرماتور و بولت روی سطوح عمودی

پس از اختلاط سه جزء و اجراء بتدریج عمل نموده و مقاومت فشاری و کششی و خمشی مطلوب در سنین اولیه حاصل می گردد.

 

2- فرکو گروت اپوکسی G3

گروت اپوکسی با کارایی بالا بدون انقباض KIBOTITE

گروت اپوکسی G3 یک محصول ساخته شده بر پایه اپوکسی بدون حلال بصورت سه جزئی (A+B+C) در دو نوع:

نوع اول: G3 -1 با دانه بندی تا یک میلیمتر برای گروت ریزی به ضخامت تا 3 سانتیمتر.

نوع دوم: G3 -2 با دانه بندی تا 5/2 میلیمتر برای گروت های به ضخامت تا 10 سانتیمتر.

 


 

برای مطالعه بیشتر پیرامون انواع دیگر گروت شامل انواع گروت منبسط شونده و گروت سیمانی مقالات زیر پیشنهاد می شود:

گروت چیست؟

 

گروت منبسط شونده چیست؟

 

شرکت های تولید کننده گروت منبسط شونده و انواع محصولات آن ها

 

شرکت های تولید کننده گروت و انواع محصولات گروت

 

 

شما می توانید جهت مشاوره در زمینه انواع گروت، روش و میزان مصرف، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ انواع گروت و نیز استعلام قیمت خرید گروت و در صورت تمایل ثبت سفارش خرید گروت با بخش فروش و بازرگانی شرکت سفید بام کرمانیان تماس حاصل فرماید. همچنین لیست قیمت انواع گروت TISS شرکت سفید بام کرمانیان را در اینجا ببینید.

بازگشت به لیست