دسته‌بندی نشده

چسب مخصوص هبلکس؛ مزایای استفاده از چسب بلوک AAC

خانه ها هر روز و به سرعت ساخته نمی شوند. برای ساختن یک خانه رویایی زمان طولانی و هزینه زیادی صرف می شود. امروزه همه می خواهند خانه خود را داشته باشند. افرادی که خانه دارند به دلیل داشتن امکانات اولیه یک سرپناه ثروتمند محسوب می شوند. سرپناه یکی از ضروری ترین چیزهایی است که انسان برای بقا به آن نیاز دارد. از ما در برابر شرایط آب و هوایی شدید محافظت می کند.

در حال حاضر مردم علاقه زیادی به ساختن خانه های زیبا و بادوام دارند که حتی در شرایط سخت نیز می توانند سرپا باشند. تمرکز زیادی روی ساخت خانه هایی است که می توانند در برابر همه شرایط آب و هوایی مقاومت کنند. در حال حاضر مصالحی که در ساخت خانه ها استفاده می شود، کیفیت خوبی دارند و به طور کامل بررسی می شوند. بهترین ایده این است که فقط موادی را انتخاب کنید که به ساختن خانه ای زیبا و با دوام طولانی مدت کمک کند.

 

 

در حال حاضر از انواع آجر و بلوک ها در ساخت خانه ها استفاده می شود. برخی از آنها از خاک رس و برخی از سنگ ساخته شده اند. آجرها و بلوک های ساختمانی اجزای پر کاربرد و مهم در خانه ها هستند و چارچوب ساختمان ها را فراهم می کنند. چسب هبلکس Tiss HB 600 یک ماده اتصال دهنده بسیار موثر و قوی است که به ویژه برای ایجاد ظرفیت چسبندگی بیشتر، طول عمر بیشتر و همچنین افزایش سرعت چسباندن آجرهای بتنی، آجرهای خاکستر بادی و انواع بلوک ها ساخته شده است. جایگزین سیمان یا ملات عمومی می شود و در مقایسه با آن با دوام تر، زیباتر و براق تر است. که استحکام و دوام لازم را برای خانه ها فراهم می کند. این چسب های بلوکی موادی هستند که از قبل تهیه می شوند و از این رو استفاده از آن بسیار آسان است و تنها به اضافه کردن آب نیاز دارند.

 

مزایای چسب هبلکس: استفاده از چسب بلوک در ساخت و ساز منازل مزایای زیادی دارد که تعدادی از آنها به شرح زیر است.

 

• دارای مقاومت عالی: این چسب در برابر تنش های ساختمان دارای مقاومت بسیار عالی است. و پس از خشک شدن دارای چسبندگی عالی به سطح می باشد و در هنگام ضربه به دیوار و یا لرزش های ساختمان بلوک های هبلکس از هم جدا نمی شوند.

 

• روند ساخت و ساز بسیار سریع است: از آنجایی که مواد چسب هبلکس از قبل آماده شده اند، در زمان صرفه جویی زیادی می-کند و روند ساخت بسیار سریع انجام می شود. دیوارهایی که با کمک این مواد ساخته می شوند نیازی به آبیاری ندارند. فقط قبل از مخلوط شدن نیاز به آب دارند و بعد از آن خیلی زود خشک می شوند.

 

• بدون نیاز به نظافت: بعد از اتمام کار هیچ تنشی در نظافت خانه ایجاد نمی شود، زیرا این مواد از قبل آماده شده اند و برای تهیه آن ها ریخت و پاشی وجود ندارد، بنابراین پس از اتمام کار ساختمانی نیازی به تمیز کردن آن چنانی خانه ها نیست.

 

• حداقل هدر رفت: این مواد به دلیل ویژگی ظرفیت بالای خود برای حفظ رطوبت شناخته شده اند و از این رو درصد بسیار کمتری از آن در مقایسه با مخلوط سیمان معمولی هدر می رود. چسب هبلکس بلوک های AAC بسیار قدرتمند است و ظرفیت اتصال بهتری را فراهم می کند.

پیمانکاران باید استفاده از این چسب ها را در نظر بگیرند زیرا در زمان و همچنین هزینه صرفه جویی زیادی می کنند، همچنین کار انجام شده بسیار ظریف است و زیبا به نظر می رسد.

 

چسب هبلکس Tiss HB 600
چسب پایه سیمانی پلیمری هبلکس جهت چسباندن قطعات هبلکس و بلوک های دیواری سبک و معمولی استفاده می گردد. چسبندگی، قیمت مناسب، استحکام و مقاومت بالا و مقاومت در برابر رطوبت از خواص منحصر به فرد این چسب می باشد و نیاز به افزودن هیچ افزودنی دیگری ندارد. این ملات پلیمری تنها با افزودن آب به آن، آماده مصرف می باشد.

چسب هبلکس Tiss HB 600

ویژگی ها
• چسباندن قطعات هبلکس ( بلوکهای AAC) و بسیار مقاوم در برابر رطوبت و آب
• چسباندن واتصال بلوک های سبک CLC، همرا ه با چسبندگی عالی به سطح
• جهت هموار کردن و تسطیع سطوح داخلی و خارجی دیوارها، قابلیت آماده نمودن سریع و آسان، در دو رنگ خاکستری و سفید
• جهت چسباندن و اتصال بلوک های سیمانی سبک که درصد مصرف بسیار پایینی دارند و از این رو بسیار مقرون به صرفه هستند.

بازگشت به لیست