دسته‌بندی نشده

شرکت های تولید کننده گروت

شرکت سفید بام کرمانیان

اولین و بزرگترین تولید کننده در جنوب و شرق کشور

 

عنوان:

« شرکت های تولید کننده گروت»

 

شرکت های تولید کننده گروت

این مقاله به شما کمک می کند تا تنوع بسیار انواع گروت تولیدی شرکت های متفاوت آشنا شده و بتوانید بهترین انتخاب را در جهت کاربرد مناسب و با کمترین هزینه داشته باشید. همچنین جهت مشاوره تخصصی در مورد محصولات گروت و نحوه سفارش آن می­ توانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی و مشاوره تماس حاصل فرمایید.

                         

1- محصولات گروت شرکت سفید بام کرمانیان

شرکت سفید بام کرمانیان یکی از پیشگامان صنعت شیمی ساختمان که در زمینه تولید مصالح نوین شیمی ساختمان با نام تجاری تیس (TISS) فعالیت می‌نماید. این شرکت از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده و انواع گروت را با بالاترین کیفیت و بسته بندی های متنوع و مناسب تولید می­کند. همچنین این شرکت خدمات مشاوره در زمینه استفاده محصولات خود را به طور رایگان ارائه می دهد.  تولیدات گروت نرمال شرکت شامل: گروت نرمال Tiss G 1000 و  گروت نیلینگ تیسTiss G 1005 می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. همچنین انواع دیگر گروت شامل گروت های منبسط شونده و اپوکسی تولید این شرکت را می توانید در اینجا ببینید.

 

1-1 گروت نرمال Tiss G 1000 سفید بام 

این محصول یک ملات خشک مخلوط شده و آماده مصرف می باشد این ماده با توجه به ساختار ویژه و دانه بندی اجزا سازنده اش برای مواردی که نیاز است ملاتی بدون جمع شدگی، فاصله بین دو المان نزدیک به هم را پر نموده و خلل و فرجی باقی نگذارد و نیز جهت تهیه یک سطح صاف با مقاومت فشاری و مکانیکی بالا مورد مصرف قرار می گیرد. گروت آماده بعد از اجرا به سرعت سخت شده و قابل بهره برداری می باشد و مقاومت خوبی در برابر فشارهای استاتیکی و حرارت های بالا داشته و به هیچ عنوان دچار ترک و جمع شدگی نمی شود.

 

موارد کاربرد:

  • کاشت انکربولت
  • پر کردن ترک و حفره های سطوح بتنی
  • اجرای فونداسیون سازه ها و ماشین آلات سنگین و…
  • پر نمودن حفره ها و شکاف ها
  • ترمیم و تسطیح سطوح سیمانی

 

1-2 گروت نیلینگ تیس Tiss G 1005 سفید بام 

نیلینگ یکی از متداول ترین روش های پایدارسازی شیب های خاکی است.گروت نیلینگ تیس (Tiss G1005) جهت تزریق در سوراخ های حفر شده وبرای ایجاد ثبات و پایداری در خاک مناطقی که لغزش دارند و نیز پر نمودن فضای خالی بین میله گردهای فولادی و چاله های حفر شده استفاده می گردد. با توجه به کاربردی بودن این روش، طی سالهای اخیر رواج بسیار یافته و در ایران نیز استفاده از روش نیلینگ توسعه چشمگیری داشته و یکی از پرکاربردترین روش ها در ساخت و سازهای شهری می باشد. روش نیلینگ یک مقطع مسلح پایدارایجاد می کند که توانایی نگهداری خاک پشت خود را دارند.   

                                               

موارد کاربرد :

  • جهت عملیات حفاری
  • عملیات ساخت بزرگراه ها
  • برداشت خاک از فونداسیون پل ها به هنگام تعویض
  • زیرگذرها و تعمیر و تحکیم و بازسازی سازه های نگهبان فرسوده

 

 

2- محصولات گروت شرکت کلینک بتن ایران

1-2- گروت MTOFLOW 2500

گروت MTOFLOW 2500 یک محصول آماده مصرف پودری است که با افزودن آب در محل کارگاه تبدیل به ملاتی بسیار روان و بدون جمع شدگی می­ گردد. گروت ساختمانی بر پایه سیمان با مقاومت بالاست. موارد کاربرد: گروت MTOFLOW 2500  به گونه ای فرموله شده است که بتوان آن را به شکل خمیری و یا روان استفاده نمود و به آسانی می توان آن را برای تسطیح، گروت ریزی و یا پر کردن گودال ها به کار برد.

 

2-2- گروت MTOFLOW 2000M

گروت MTOFLOW 2000M به گونه ای طراحی شده است که در مکان هایی که مقاومت فشاری بسیار زیاد هدف اصلی است به کار می رود. همانند نصب پایه ماشین آلاتی که دارای فشار و لرزه زیاد می باشد. ملات گروت MTOFLOW 2000M یک محصول آماده مصرف و حاوی تمام افزودنی های لازم است و تنها با اضافه کردن آب در هنگام مصرف می توان به ملاتی نرم دست یافت. این ملات برای مقاصدی چون: انواع گروت ریزی، نصب پیچ و نصب میلگرد و تزریق مناسب است. سطوح داخلی محل گروت ریزی بایستی تمیز و مرطوب شده و سپس ملات آماده ریخته و یا تزریق گردد. هر کیسه 25 کیلوگرمی 13 لیتر فضا را پر می­ کند.

 

3- محصولات گروت شرکت بتن پلاست

3-1 گروت ریزدانه نانو (نانو گروت)

نانو گروت پایه سیمانی ساختمانیNano Cement Grout GN700، ملات آماده ساختمانی توانمند و بدون انقباض مناسب برای گروت ریزی در مقاطع متراکم. بسیاری از مقاطع بتنی وجود دارد که بنا بر شرایط خاص و با توجه به محاسبات سازه ای، میزان تراکم آرماتور بندی آنها بسیار بالاست و در برخی نقاط این تراکم به اندازه ای بالاست که اجازه عبور سنگدانه های ملات را نمی دهد. علاوه بر این ویبره نمودن این مقاطع پر تراکم نیز کار بسیار سختی است. به همین دلیل گروت ریزی مقاطع با تراکم میلگردهای بالا، همواره دغدغه مهم برای مجریان محترم می باشد. در مقاطع با تراکم آرماتور بالا ممکن است سایز سنگدانه های موجود در گروت های پایه سیمانی نرمال، مانع از جاری شدن یکپارچه و همگن مخلوط گروت به همه نقاط مقطع مورد نظر شده و در برخی نقاط پرتراکم، سنگدانه ها گیر کنند و در نهایت مخلوط بتنی در برخی نقاط با ضعف سنگدانه مواجه شود. در راستای حل این معضل باید ملات با دانه بندی مناسب فرموله و تولید شود، تا بتواند به راحتی از لابه لای تراکم میلگردها عبور نموده و در عین حال دارای روانی مطلوبی باشد و نیاز به ویبره نداشته باشد.

 

3-2 گروت سیمانی دانه درشت

گروت سیمانی دانه درشت با مقاومت بالا  Special Cement Grout. Big Sand GL850، ملات آماده ساختمانی توانمند و بدون انقباض، مناسب برای گروت ریزی در مقاطع حجیم. سایز و نوع و شکل سنگدانه ها در مقاومت ملات گروت و یا بتن نقش بسزایی دارد. چنانچه در تولید هرگونه ملات یا بتن از سنگدانه نامناسب که درصد ناخالصی ها در آن بالا باشد و برخی سنگدانه های بسیار ریز مانند خاک در ساختار آن وجود داشته باشد، استفاده کنیم، مسلماً روی مقاومت ملات تاثیر بسزایی داشته و مقاومت های فشاری و خمشی و کششی را بصورت چشمگیری کاهش خواهد داد. در مورد گروت، نوع و سایز سنگدانه یکی از ارکان بسیار مهم در کیفیت و مقاومت گروت و نتایج مربوط به مقاومت می باشد. گروت دانه درشت با سایز سنگدانه کنترل شده، پرمقاومت ترین گروت پایه سیمانی در بین موارد مشابه می باشد.

 

4- محصولات گروت شرکت آبادگران

1-4 گروت سیمانی آماده ویژهM.GROUT-C

 بیشترین کاربرد گروت های سیمانی در پرکردن فضاهای خالی بین صفحه ستون ها  و فونداسیون یا  شاسی تجهیزات و سطح بتنی زیرین است، جایی که انتقال نیرو از تجهیز و سازه به فونداسیون و یا کف صورت می گیرد. جای‌گذاری و نصب صحیح صفحات تکیه‌گاه (Base Plate) بر روی فونداسیون در سازه‌های فولادی و ماشین آلات ایستا، یکی از مراحل حساس و دقیق اجرایی می‌باشد.

 

2-4 گروت سیمانی آماده ریزدانه M.GROUT-CM

استفاده از گروت سیمانی یکی از روش‌های بسیار مفید و کاربردی در بهسازی پروژه ­های مختلف عمرانی است که دلایل عمده ­ای از جمله جلوگیری از نفوذ آب، افزایش ظرفیت باربری زیر پل­ ها، یکپارچه نمودن بستر، تقویت بستر و زیر بستر فونداسیون پل ها و… باعث شده تا مورد استفاده گسترده ­ای قرار گیرد. از جمله دیگر مزایای استفاده از گروت، کمک به پر شدن فضاهای خالی بین صفحه ستون و فونداسیون و همچنین امکان انتقال نیرو به فونداسیون می ­باشد.


3-4 گروت سیمانی آماده درشت دانه E.M.GROUT-CL

گروت سیمانی درشت دانه یک ملات خشک آماده مصرف با دانه‌بندی درشت‌تر نسبت به سایر محصولات هم گروه خود می‌باشد. انقباض در این محصول با توجه به فرمولاسیون خاص به وجود نمی‌آید و با توجه به ابعاد دانه‌بندی، جهت پر کردن فضای بین صفحات بیس پلیت و فونداسیون با ضخامت نسبتا بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. پودر گروت سیمانی درشت دانه پس از اختلاط با آب از روانی قابل توجهی برخودار شده و این امر سبب پرشدن تمامی ‌مقاطع قالب‌بندی شده زیر بیس پلیت می‌گردد. حصول مقاومت نهایی بالای 60 مگاپاسکال، عدم وجود ترک، سطح صاف و مقاومت مکانیکی بالا از خصوصیات این محصول می‌باشد.


4-4 گروت سیمانی توانمند ABAGROUT-HP

گروت سیمانیABAGROUT-HP یک ملات آماده بر پايه سيمان، با استحکام بسیار زیاد و بدون انقباض با حداکثر اندازه سنگدانه 5 میلی متر مي باشد. اين ماده با توجه به ساختار ويژه و دانه بندی اجزای سازنده اش براي پرنمودن فضاي خالي زير بيس پليت ها، اجراي فونداسيون هاي ماشين آلات سنگين و زيرسازي هاي فولادي و ثابت سازي ستون هاي پيش ساخته در صنایع مختلف بسیار مناسب مي باشد. فرمولاسیون ویژه ABAGROUT-HP دستیابی به مقاومت های مکانیکی بسیار بالا را به راحتی ممکن می سازد.


5-4  گروت سیمانی آماده  ABAGROUT-C2

ABAGROUT-C2 یک ملات آماده ریزدانه بر پايه سيمان با مقاومت زیاد و بدون انقباض مي باشد. اين ماده با توجه به ساختار ويژه و دانه بندی اجزای سازنده اش براي پرنمودن فضاي خالي زير بيس پليت ها، اجراي فونداسيون هاي ماشين آلات سنگين و زيرسازي هاي فولادي و ثابت سازي ستون هاي پيش ساخته تا ضخامت 50 میلی متر بسیار مناسب مي باشد.

 

5- محصولات گروت شرکت کیمیکس

5-1 گروت سیمانی تیپ دو    KX- Gr2

گروت سیمانی کیمیکس (گروت پایه سیمانی) ملات آماده بر پایه سیمان با مقاومت بسیار بالا و انبساط کنترل شده وبدون جمع شدگی که برای گروت ریزی زیر صفحه ستون و پرکردن حفره ها و فضای خالی زیر بیس پلیت ها و اجرای فونداسیون ماشین آلات سنگین و ثابت سازی قطعات پیش ساخته وسایر موارد مصرف گروت بکار می­ رود. نحوه محاسبه حجم گروت سیمانی، به ازای هر متر مکعب فضای خالی حـدود 2000 کیلوگرم پودر مورد نیاز است .

 

5-2 گروت سیمانی ویژه تیپ یک    KX- Gr1

گروت ریزی با گروت کیمیکس ملات آماده بر پایه سیمان با مقاومت بسیار بالا و انبساط کنترل شده می ­باشد که برای پرکردن حفره­ ها و فضای خالی زیر بیس پلیت­ها، گروت زیر صفحه ستون فونداسیون ماشین آلات سنگین، ثابت­ سازی قطعات پیش ساخته  وسایر موارد مصرف گروت بکار می ­رود. نحوه محاسبه حجم گروت، به ازای هر متر مکعب فضای خالی حدود 2000 کیلوگرم پودر موردنیاز است.

 

6- محصولات گروت شرکت وند شیمی

6-1  گروت سیمانی منبسط شونده R.HS

Vand Expand R.HS Grout  گروت اکسپند آر/ اچ اس، گروت با مقاومت بالا آماده مصرف پایه سیمانی ترکیب ویژه ای از منبسط شونده، روان ­کننده کاهنده آب و سنگدانه ­­های دانه بندی شده سیلیسی با مقاومت بالا می باشد که باعث افزایش حجم دوغاب سیمان در حالت پلاستیک و حالت سخت شده بتن می­ شود. موارد مصرف: گروت ریزی زیر صفحه ستون ها (Base Plate)، زیر ریل جرثقیل ها و دکل های برق، اجرای فونداسیون ماشین آلات سنگین و صنعتی، ستون های پیش ساخته، اسکله های بتنی، تزریق داخل قلاف کابل های تنیده، پر کردن حفرات ، شکاف ها و گودال ها، سیستم انکورینگ و بولت.

 

7- محصولات گروت شرکت شیمی ساختمان

7-1 فرکو گروت FARCOGROUT Z108

گروت آماده به مصرف بدون انقباض با خواص روانی مطلوب COMBEX GROUT 108– G2گروت آماده مصرف Z108 بر پایه پودرهای مخصوص، مواد افزودنی مختلف ، سیمان و  با دانه بندی شن سیلیسی تا 14 میلیمتر تولید شده است. این محصول برای گروت ریزی های با ضخامت بالاتر از 10 سانتیمتر طراحی گردیده است.

7-2 فرکو گروت FARCOGROUT Z104E

گروت آماده به مصرف بدون انقباض با خواص ویژه COMBEX GROUT – G2

فرکو گروت Z104E ، گروت آماده به مصرف بصورت تک جزئی و دو جزئی است. تک جزئی بصورت پودر آماده و دو جزئی بصورت جزء A و جزء B مایع تقویت کننده است. این محصول برای گروت ریزی با ضخامتهای 4 تا 12 سانتیمتر که نیاز به مقاومت فشاری بالا میباشد مناسب است.

 


پیشنهاد می­شود برای مطالعه بیشتر پیرامون انواع دیگر گروت شامل انواع گروت منبسط شونده و گروت اپوکسی مقالات زیر رجوع کنید:

گروت منبسط شونده چیست؟

 

گروت اپوکسی چیست؟

 

شرکت های تولید کننده گروت منبسط شونده و مقایسه محصولات آن ها

 

شرکت های تولید کننده گروت اپوکسی و مقایسه محصولات آن ها

 

همچنین لیست قیمت انواع گروت تیس شرکت سفید بام کرمانیان را در اینجا ببینید.


 

بازگشت به لیست