ملات های آماده

ملات ترمیمی بتن، ترمیم بتن به روش ملات سیمانی

ملات ترمیمی

ملات ترمیمی بتن چه کارایی دارد؟

ملات های تعمیری به طور خاص برای بازیابی یا جایگزینی پروفیل و عملکرد اصلی بتن آسیب دیده طراحی شده اند. آنها به ترمیم عیوب بتن، بهبود ظاهر، بازیابی یکپارچگی سازه، افزایش دوام و افزایش طول عمر سازه کمک می کنند.

قیمت ملات ترمیمی بتن به گونه ای است که استفاده از آن بسیار به صرفه است و نسبت به قیمتش کاربردهای فراوانی دارد. ملات ترمیم بتن برای کارهای مرمتی، ترمیم بتن ریزش و آسیب دیده در انواع سازه ها اعم از ساختمان ها، پل ها، زیرساخت ها و ابرسازه ها مناسب است.

تعمیر بتن می تواند به دلایل مختلفی باشد، از عیوب ساختاری طبیعی ناشی از ته‌نشین شدن و تنظیم ساختمان ها در طول بالا و پایین دما گرفته تا آسیب ناشی از ورود غیرمنتظره آب یا ایجاد شده توسط خوردگی قابل پیشگیری روی تکیه گاه های داخلی. در حالی که هر یک از این کارها به روشی مشابه نیاز به تعمیر دارند، یعنی پر کردن ترک ها یا شکاف ها با ملات تعمیر بتن تخصصی، ملات تعمیری مورد استفاده ممکن است بین هر یک از تعمیرات مورد نیاز متفاوت باشد.

ملات های تعمیری بتن بر اساس کیفیت ترمیم به دو گروه سیمانی و اپوکسی تقسیم می شوند و هر دو می توانند برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار گیرند.

ملات های ترمیمی بتن سیمانی

ملات بتن سیمانی، همانطور که از نامش پیداست، ملات پایه سیمانی است که به طور سنتی در ساخت سازه ها با استفاده از بلوک های ساختمانی یا آجر استفاده می شود و یک ماده رایج برای ساخت راهروها، نرده ها و دیوارها است. ملات های ترمیم بتن سیمانی نسبت به آجرهای سازه ای اطراف بیشتر مستعد آسیب و زوال هستند که یک نکته رایج ترمیم بتن است، اما این ماده برای انجام تعمیرات لمسی یا ترمیم کامل به راحتی در دسترس است.

ملات ترمیم بتن سیمانی اصلاح شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد، با افزودنی هایی که به کیفیت های لازم برای تعمیر کارآمد بتن کمک می کند، از جمله خواص ضد خوردگی، جلوگیری از زنگ زدگی به تکیه گاه های داخلی و محافظت در برابر جذب رطوبت.

مزایا استفاده از ملات های ترمیمی بتن اپوکسی

ملات های ترمیمی بتن اپوکسی یک اپوکسی فرموله شده ویژه برای استفاده در کفپوش های بتنی فرسوده یا ترک خورده، برای ایجاد استحکام جدید به بتن آسیب دیده استفاده می شود و در بیشتر موارد، تعمیر دائمی را ارائه می دهد که به اندازه کافی سخت است که در برابر اکثر مصارف سنگین مقاومت کند.

ملات های ترمیم بتن اپوکسی برای استفاده در تعمیر بتن محبوب هستند زیرا به سرعت عمل می کنند و می توانند برای پر کردن ترک ها و شکاف های بیش از 50 میلی متر در عمق لایه لایه شوند و آن را برای اکثر موقعیت های تعمیر همه کاره می کند.

محصولات شرکت سفید بام کرمانیان:

ملات ترمیمی دوجزیی Tiss P 1040 | ملات ترمیمی بتن

ملات ترمیمی بتن (ملات آماده مصرف) جهت ترمیم بتن های قدیمی، ستون ها و پایه های بتنی و پر نمودن و ترمیم هر نوع بتن کرمو شده با چسبندگی عالی به بتن قدیمی می باشد. ملات فوق دارای دو جزء پودر و رزین می باشد که دارای مقاومت فشاری و کششی مناسبی بوده و به راحتی بر روی تمام سطوح بتنی اعم از داخلی و خارجی ساختمان و سازه ها قابل اجرا است.

ملات ترمیمی نرم تک جزیی Tiss P 1041

ملات آماده مصرف جهت ترمیم بتن های قدیمی، پر نمودن و ترمیم هر نوع بتن کرمو شده با چسبندگی عالی به بتن قدیمی است. دارای مقاومت فشاری و کششی مناسبی بوده و به راحتی بر روی تمام سطوح بتنی اعم از داخلی و خارجی ساختمان و سازه ها قابل اجرا است.

ملات ترمیمی نرم دوجزیی Tiss P 1043

ملات آماده مصرف جهت ترمیم بتن های قدیمی، ستون ها و پایه های بتنی و پر نمودن و ترمیم هر نوع بتن کرمو شده با چسبندگی عالی به بتن قدیمی است. ملات فوق دارای دو جزء پودر و رزین می باشد که دارای مقاومت فشاری و کششی مناسبی بوده و به راحتی بر روی تمام سطوح بتنی اعم از داخلی و خارجی ساختمان و سازه ها قابل اجرا است.

بازگشت به لیست